Sziasztok!

Arra gondoltam, hogy ma egy akciótervet osztanék meg veletek arról, hogyan tervezem a továbbiakban a napló szerkesztését.

Azt találtam ki, hogy innentől kezdve kicsit más területre is elkalandoznék, így mód nyílik arra, hogy a titkárnői foglalkozást, az asszisztensi munkakört, az adminisztrátori állásról, és az adatrögzítői munkáról és ezen területek sajátosságairól külön beszéljek.

Miért jó ez? Biztos figyeltétek a blogom fejlécét, abban egy klubról írtam, ahol a fenti szakmák képviselői éppúgy szerepet kapnak, mint a szívemhez legközelebb álló titkárnők.

Ezért most már nemcsak az álláskeresés lesz a fő téma, hanem a már említett munkakörök általános jellemzői is, kibonthatnám miért és kinek érdemes az adott állásra jelentkezni, és ezen kívűl még sok érdekességet is tartogatok.

Persze nem felejtkezem el a néhány oldallal előbb említett meglepetésről sem! Annyit még elárulok, hogy már ez a napló is érdekesebbé fog válni néhány újítástól!

Remélem velem maradtok és igyekszem jobbítani, csinosítani az oldalakat!

Még egy kis türelmet kérek tőletek és dolgozni fogok a még jobb és olvasmányosabb napló érdekében!

Mindenkinek szép napot kívánok!

Várom a segítő hozzászólásaitokat, véleményeteket esetleges tippeket!

Sziasztok:anna

Szerző: titkarnomami  2008.08.03. 00:33 Szólj hozzá!

Címkék: megújulás

A bejegyzés trackback címe:

https://titkarnoklub.blog.hu/api/trackback/id/tr6597977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása