Sziasztok!

Az előzőekben említettem, hogy a onlineadozas.hu oldal tulajdonosa Szigeti Ami játékba hívott, melyben ismertetni kell 7 titkot magunkról.

Mivel semmi személyeset nem tudtok rólam, ezért arra gondoltam, hogy kicsit közelebb engedlek titeket magamhoz, kedves olvasók! :)

Tehát a 7 titok magamról játék következik, ami remélem érdekes lesz a számotokra is! :)

1. titok: Eredetileg újságírónak készültem, sőt elvégeztem egy iskolát is ezzel kapcsolatban, de már a tanulás ideje alatt világossá vált előttem, hogy nem ez az én pályám. Dolgoztam ugyan egy csekély ideig újságíróként, de ez közel sem számítható szakmai gyakorlatnak! :) Elárulom, hogy nem is áll szándékomban visszatérni a pályára.

2. titok: Üzleti asszisztensi végzettségem van, közelebbről a titkárnői foglalkozást űztem hosszú éveken keresztül. Valahogy mindig erre a munkakörre adtam be pályázatokat, és elmondható, hogy tényleg szeretem a munkámat! :)

3. titok: Szeretek tanulni, figyelni és gondolkodni. Ezeket a tulajdonságokat azóta figyeltem meg magamon, mióta itthon vagyok a gyerekkel, és sok dolgot tudok távolról szemlélni. Viszont az internet mégis kötődést alakít ki a világgal, ami sokat javít az ember világhoz való hozzáállásán.

4. titok: Felfedeztem egy közösséget, ahol vállalkozó anyukák vannak, akiknél nemcsak a gyerek fejlődése és a mindennapi megélhetési nehézségek a téma, hanem tenni is akarnak a gyes és a gyed ideje alatt is a család boldogulásáért! Ez az a hely, ahol jó lenni, ahol jövőképet kap az ember! (ez nem valamilyen mlm vagy hasonló, bár eléggé annak tűnhet így első olvasatra! :)

5. titok: Van egy lányom, aki jelenleg 22 hónapos, és aki a tudtán kívűl ösztönzőleg hat rám. Miatta kezdtem valami új életforma kialakításán dolgozni, és őérte vagyok hajlandó ismét tanulni. Nem engedem, hogy mások irányítsák a mi életünket, ezért alapítok online vállalkozást.

6. titok: Bár sokszor megemlítettem már a férjemet, de úgy gondolom, egy mondat erejéig őt is megismerhetitek! :) Ő nagyon okos bankár ember, ennek megfelelően mindig két lábbal áll a földön. Bátran számíthatok rá, biztos támasz a mindennapokban! 

7. titok: Szeretem a zenét, még a komolyzenét is, bár nincs kimondott kedvenc zeneszerzőm. Leginkább a könnyűzene áll közel hozzám, nagy rajongója voltam és vagyok a Depeche Mode-nak illetve a Pet Shop Boys-nak! Valószínűleg a 35 évem az oka, hogy őket szeretem. Tudjátok régebben nem volt hatalmas választék a könnyűzenében! :)

Hát ennyit rólam és néhány titkomról! :)

Reménykedem abban, hogy nem untattalak titeket túlságosan, bár az is igaz, ha mégis, akkor nagyon hamar kiléphettek az oldalról! :Ö)

Mindenkinek szép napot kívánok, és kellemes készülődést a közelgő Mikulásra!

Habár addig még jelentkezem, hiszen megígértem, hogy tudósítani fogok az online vállalkozóvá-válásom folyamatáról!!

Várom hozzászólásaitokat, kérdéseiteket! Használjátok a szólj hozzá! opciót a lap tetején!

Sziasztok:anna

 

Szerző: titkarnomami  2008.11.27. 22:42 Szólj hozzá!

Címkék: online titok 7 vállalkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://titkarnoklub.blog.hu/api/trackback/id/tr63792284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása