Sziasztok!

Egyébirányú elfoglaltságaim miatt egy kicsit szüneteltettem a naplóírást, de örömmel láttam, hogy nem maradtam magamra, kiváncsiak voltatok rám ezidő alatt is! :)

Nagyon köszönöm a kitartást mindenkinek, és jobb időbeosztással erre a blogra is tudok kellő mennyiségű energiát fordítani, legalábbis remélem! :)

Az előző írásomban a pénzügyi válságról szóltam néhány szót, és mivel már nyugodni látszanak a kedélyek, én nem szeretnék több szót szánni a lehetőségek latolgatására, ugyanis arra pont elég egyéb fórum van! Ez itt a Titkárnőklub, aminek a célja az, hogy az irodai munkát végzők megismerjék egymást és meséljenek a mindennapi életükről.

Most elég sok minden kavarog a fejemben, de leginkább azzal szeretnék foglalkozni, hogyan lehet összeegyeztetni a munkahelyi karriert és a családot.

Biztosan említettem már, hogy van egy 21 hónapos lányom, akit a férjemmel közösen nevelünk.

Ez az a pont egy nő életében, amikor egyensúlybe kell kerülnie magával, vajon mennyire fontos a munkahelye és mennyire a gyerek?

Mert ugye egy anya sosem léphet úgy ki az ajtón, hogy akármi történik is, nekem a munkahelyem az első!? Tehát ilyenkor van az, hogy elkezdődik a mérlegelés és a logisztika. Mikor tudok érkezni a munkahelyemre? Meddig maradhatok, hogy el tudjak menni időben a gyerekért? Túlórázni?! Majd máskor! De mi van akkor, ha korábban kell elhozni Manót, mert beteg? Egyáltalán ki marad vele otthon? Légy szi (ő a férjem), tudnál maradni? Van elég szabadságod? stb.stb...

Ezek azok a helyzetek, amit sehol nem tanítanak, sőt senki nem beszél róla! Ilyenkor tanácstalanul állunk, hogy ezt eddig miért nem mondta senki? Ez "jár" a gyerekvállalással? Mindenkinek vannak ilyen gondjai vagy csak én vagyok egy kicsit éretlen?!

De mégis? Akkor mi a megoldás? Létezik egyáltalán helyes út? Van egyensúly a munka és a család között?

Ezentúl a család és a munka vagy ha jobban tetszik a család ÉS a munka kapcsolatáról fogok írogatni.

Kérlek titeket, hogy hozzászólásaitokkal, véleményetekkel járuljatok hozzá a sikeres együttműködéshez! :)

Mindenkinek szép napot és jókedvet kívánok!

Nemsokára újra jelentkezem, addig is jó böngészést!

Sziasztok:anna


 

 

Szerző: titkarnomami  2008.10.30. 01:41 1 komment

Címkék: család karrier

A bejegyzés trackback címe:

https://titkarnoklub.blog.hu/api/trackback/id/tr76739766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Onlineadózás · http://www.onlineadozas.blog.hu 2008.11.19. 01:14:10

Kedves Anna,

játékba hívlak, részletek itt: 7 titok a könyvelőkről

Üdv, Ami
süti beállítások módosítása